2013. augusztus 20., kedd

Én is elkezdtem...


Elkezdtem, de nem vagyok elégedett a színválasztásommal. A jobb alsó sarok kis virágos anyaga még oké lesz, de a mellette levő dobozkát sajnos le kellett bontanom, mert szörnyen messze lett egymástól a két színárnyalat. Nem baj, majd csak sikerül összeszedni a színeket.

Sajnos, most nem tudok tovább haladni vele, ugye, a héten lesz a Savaria Karnevál, meg egyre jönnek az utolsó pillanatos menyasszonyok, még kettőnek kell megoldani a gyöngyékszerét a hét végéig.

Az anyagválasztásról csak annyit, hogy fogalmam sincs milyen, az volt a zacskó tetejére írva: "Katának, Jucustól"... (Amilyen szerencsés vagyok, csak sóhajtanom kell, Jucus - Judd25 meg küldi a sóhajtás tárgyát. Köszi, Jucusom!)

:-)

5 megjegyzés:

  1. Kedves Kati!
    Alakítsd át kedvedre a színeket, az első mintarészletnél is látszik már, hogy nem fogsz " mellényúlni" ;-)
    Jucust ezért ( IS) szeretjük: kedves, önzetlen❤

    VálaszTörlés
  2. Nekem már ez az apró részlet is nagyon tetszik! Szerintem is alakítsd kedvedre, ez lesz benne a szép, hogy mindenkinek másmilyen lesz!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lesz ez. A bontásról tudnék én is mesélni, és valóban alakítsd kedvedre a mintát. Számomra attól egyedi egy-egy mű, hogy eltér az előírttól, a többiekétől.
    Jó munkát a többi részhez is, ne veszítsd el a kedvedet semmiképpen :)

    VálaszTörlés
  4. Szép lesz, csak így tovább!

    VálaszTörlés